TRAVEL + LIFE // 26 DAYS AGO IN VALENCIA

DSC_5518

 

Acum fix 26 de zile nu stăteam în pat, editând poze după o zi lungă de școală. Acum fix 26 de zile eram în Valencia, zâmbind nonstop și strigând o dată la două minute “Oooh, I love this country!”. Călătoria la Valencia a fost un maraton: am plecat cu autocarul la 10 dimineața din Madrid și ne-am întors în ziua următoare la aceeași oră, fără să dormim deloc… Am fost să vedem renumitele Las Fallas, despre care o să vă povestesc puțin mai târziu. Daaaaar, să-ncepem cu începutul.

15:00 Autocarul ne-a lăsat la Ciudad de las Artes y Ciencias (Orașul Artelor și Științelor) și din momentul în care am pășit pe… pâmânt valencian, am început să zâmbesc încontinuu. N-o să mă lungesc cu informații despre muzeu, mergeți pe mâna Wikipediei :) Tot ce pot să spun e extreeeem de frumos și că de abia aștept să mă întorc acolo și să am mai mult timp de explorat.

Exactly 26 days ago I wasn’t in my bed, editing photos after a long day of school. Exactly 26 days ago I was in Valencia, smiling nonstop and declaring my love for Spain every 5 minutes. Actually, the whole trip to Valencia was a marathon. We left Madrid at 10 in the morning and returned the next day at 10. We went the see the famous Las Fallas and I am going to tell you more about that, but let’s just start with the beginning.

3 pm: The bus left us in front of Ciudad de las Artes y Ciencias (The city of Art and Science) and ever since I set foot on… valencian ground, I could’t stop smiling. I won’t talk about the museums here, cause there is a pretty explanatory article on Wikipedia. All I can say is that it is extreaaaamly beautiful and I’d love to come back one day and really have time to see it all.

DSC_5463DSC_5471DSC_5483

16:30 Vamos a la playa, o-oho0-ooh. Ne-am luat harta și am plecat în căutarea locului care ne lipsea tuturor foarte mult: MAREA și PLAJA. Eu am țopăit de colo până colo în timp ce mă gândeam că era luna MARTIE și puteam să mă tolănesc nisip în timp ce ascultam valurile.  (și mă gândeam că mi-ar trebui un hashtag purtabil pe care să scrie #blessed și să-l iau cu mine peste tot).

4pm: Vamos a la playaaa, o-ohhoo-ooo. We took our map and left to search for the place that everybody wanted to see: the beach! I was super excided when I thought about the idea that it was March and I was able to lay on the sand, listening to the waves with almost no worry in the world…

DSC_5546

DSC_5599DSC_5508

N-am avut nicio idee cum să mă îmbrac la Valencia fiindcă nu știam exact ce o să fac acolo așa că am mers la sigur cu ceva lejer, de purtat de dimineața până… dimineața. Meh…

Uhm, about the outfit. I really had no idea about what I was going to do in Valencia so I dressed accordingly. Didn’t really care that much as whenever I am traveling, clothes are rarely my main worry (such a thing to say as a fashion blogger.. tss, tss).

DSC_5532DSC_5503

20:00 – până dimineața: Pe scurt, de ce am mers la Valencia și ce-i Fallas? Fallas e un festival tipic Valenciei, care are loc în luna martie, cea mai importantă zi fiind data de 19 martie. Pe parcursul anului, fiecare cartier din Valencia se organizează și lucrează la o construcție super complexă, o statuie grandioasă, ca cele de mai jos, pe care în noaptea din 19 martie o aprind în stradă. E ca un fel de foc de tabără imens, în centrul Valenciei. Toată tradiția asta a început ca o comemorare a Sfântului Iosef, care e sfântul “păzitor” al Valenciei, dar acum reușește să atragă cam 3 milioane de turiști în fiecare în Valencia. Ce e super, super e că petrecerile se mută pe stradă, e plin de corturi cu muzică unde lumea dansează ca la festivaluri, sunt focuri de artificii și orașul vibrează efectiv. Dacă vă bate gândul la un city break in martie, Valencia vă așteaptă!

8pm – until the morning: To cut the story short, we went to Valencia to see The Fallas. Fallas is a traditional and typical Valencian celebration, that takes place in March with the most important day being the 19th. During the whole year, each neighbourhood is working to build its own falla, which is a huge statue just like the ones you can see in the picutes below. On the 19th, all of these statues are being burnt in the center of the city, making the people gather in front of a huuuge bonfire in the center of Valencia. What is really awesome is that the party moves in the street, with people dancing and having fun outside until late at night…

DSC_5637DSC_5662DSC_5666

 

05:00 După ce am descoperit sangria la cutie și am boschetărit prin parcuri, ne-am pierdut și ne-am regăsit, am bătut centrul orașului dintr-un capât în altul și am visat cu ochii deschiși la artificii, la 5 dimineața ne-am urcat în autocar și ne-am trezit la 8, în drum spre Madrid.Cred că a fost una din cele mai tari experiențe până acum în Spania deși are șanse mari să fie depășită de roadtripul la Barcelona de peste patru zile. Dar despre asta… într-o altă postare. V-am pupat! x

5am: After we discovered that we can drink sangriafrom a box and we’ve been hobo-ing in the parks, got lost and found eachother again, wandered the city and enjoyed the fireworks, at 5 in the morning we took a cab back to the bus and then back to Madrid. All in all, it was one of the best experience so far here in Spain and I am super-looking-forward for Barcelona next week as I have a feeling it will be even better!

Let's talk!

