TRAVEL + OUTFIT // #BATMAN GOES TO SALAMANCA

DSC_6048

Știți #-urile ălea cu “x goes to y” sau “x never stops” pe care le tot folosesc bloggerii de fiecare dată când… ies din casă? N-am prea fost eu mare fană, dar m-am gândit să le inaugurez într-o lună mai specială. Mi-am dat seama că Aprilie e cea mai bună lună de călătorit pentru mine. Anul trecut am avut super șansa să merg în Albania, Macedonia, Ungaria și Spania, toate în mai puțin de 30 de zile… Și m-am gândit, de ce să nu fac la fel și anul acesta? La urma urmei, timp am, că încă nu încep examenele, nu e chiar așa de scump fiindcă nu e încă sezon-sezon și vremea e mai mereu frumoasă. Așadar, m-am urcat în autocar și… așa s-a născut #batmangoestosalamanca !

I bet you know the “x goes to y” or “x never stops” hashtags, right? Well, I’ve never been a big fan of those but I think it is about time to use them (muhaha).  If you remember last year, April was my traveling month to Albania, Macedonia, Hungary and Spain. And it was awesome, I am so greatful that I had the chance to sneak peak into those really different cultures in quite a short time.  It was  probably one of my best months ever. So I thought, why shouldn’t I do it again?  The weather is great during this time of the year, the travels are not that expensive and I have no exams yet. Thus, meet #batmangoestosalamanca.

 DSC_6065DSC_6055DSC_6052DSC_6041

Am purtat bluza cu Batman a Cătălinei și a fost puțin… ciudat.

Eu n-am nicio treabă pe lumea asta cu Batman: nu m-am uitat la filme (am vâzut doar scenele cu Heath Ledger din perioada în care trăia și aveam un mare crush pe el) , nu sunt fana nici a benzilor desenate, per total, chiar nu mă reprezintă. De accea a fost cel puțin dubios să văd câtă lume mi-a zâmbit și a făcut referire la Batman, crezând că eu chiar am habar de supereroul ăsta… M-am simțit din nou ca și când am experimentat Second Skin, în timpul unei prezentări la un curs – dar despre asta o să vă povestesc puțiiiiin mai târziu.

Să revenim la Salamanca, care e un oraș – bijuterie, aș putea spune. Are o arhitectură inedită, peste tot unde te uiți în centrul istoric e ceva ce îți atrage privirea iar atmosfera e foarte diferită față de cea din Capitală. Nu e un oraș foarte, foarte mare dar înțeleg acum prea bine de ce atât de mulți studenți vin să studieze aici (pe lângă faptul că facultatea din Salamanca e una dintre cele mai vechi din lume). Vă pun și poze, să nu credeți că mint!

Actually, this Batman blouse belong to Cata, I just borrowed it for the day. Truth be told, I have 0 (zero) connections to Batman.  I didn’t watch the movies, I am not a fan and it was quite awkward seeing people smiling at me after they have seen the blouse or even approaching me due to that. I felt I was in “second skin” all over again (OH, I forgot to tell you about a really cool experiment I did for a course a few weeks ago, but I promise I will!). But all in all, I moved on and felt quite confortable in that, mostly because I was indeed a stranger in a place I’ve never ever seen before.

And about that!…  Salamanca is a jewelry!  The architecture, the streets, the colder air, everything there creates such an unique atmosphere – no wonder so many students decide to study there. If you don’t believe me, take a look!

DSC_5955DSC_5949DSC_5975DSC_6205DSC_6201DSC_6271DSC_6308

PS: Da, vedeți bine! În poza numărul 5 chiar este un astronaut sculptat pe fațata nordică a Catedralei noi din Salamanca… Ce să-i faci? Umor spaniol…

PS: Photo no. 5 – yes, that is an astronaut indeed! Spanish humor blended with Spanish architecture… what more could you ask for?

 

 

2 thoughts on “TRAVEL + OUTFIT // #BATMAN GOES TO SALAMANCA

  1. Oh, ador orasul asta! Stiu ca am fost fascinata atunci cand l-am vizitat…era o atmosfera aparte, m-am simtit minunat acolo. Te puuup si distractie placuta in continuare!!!

Let's talk!

