OUTFIT // ZZZZEBRA

DSC_6443

 

Starea mea de spirit e direct proporțională cu gradele Celsius și mi se confirmă asta în fiecare zi caldă de care avem parte în Madrid. Pozele astea, dacă-mi amintesc bine, le-am făcut chiar la începutul lunii, și era una dintre acele zile “reci”. Atât de “reci” încât mi-am permis să port jacheta-sacoul-trenchul-sau-habar-nu-am-cum-se-numește-exact  pe care l-am primit de la Choies, fără să mă topesc venind acasă de la facultate. Am crezut că va fi ultima dată când o voi putea purta dar bine am făcut că am luat-o cu mine și la Barcelona. Dar despre asta vă povestesc în curând!

Sunny days make me happy, no doubt about that. But I also enjoy the “colder” days, if I get to wear this lovely jacket that I have received from Choies. In spite of its bold pattern, I think it goes with pretty much everything that I have in my capsule   Erasmus closet. I thought I wouldn’t get to wear it more times, due to the summerish temerature here but I packed it for Barcelona anyway – and I am glad I did so. I will tell you more about that trip soon, but until then, enjoy this zebra outfit!

DSC_6470DSC_6477DSC_6483DSC_6448

7 thoughts on “OUTFIT // ZZZZEBRA

Let's talk!

