OUTFIT // UNICORN RIDE IN MALASAÑA

IMG_3319

RO: Ok, probabil asta nu e cea mai sexi poză a mea dar ilustrează cel mai bine cum mă simt când mă plimb prin Malasaña. După cum zice Wikipedia, Malasaña e “a vibrant neighborhood and a center for the ‘hipster’ phenomena, full of lively bars and clubs overflowing with young people”. Deci fix locul unde ar fi trebuit să locuiesc dacă o cameră în chirie nu ar fi în jur de 350 Euro… Dar măcar mă pot preface că locuiesc acolo având în vedere că știu deja străzile cu ochii închiși (asta cu ochii e o expresie destul de elegantă folosită în loc de ” când mă duc acasă noaptea, cu mai mult alcool în mine decât îi șade bine unei domnișoare”).

În fine, ce-mi place mie cel mai mult la locul ăsta e atmosfera. Oameni faini la tot pasul, muzică bună în cafenele și în cluburi, librării și magazine vintage, prețuri Erasmus-esque (minus faza cu chiria) și artă stradală la fiecare colț de stradă. Dacă se nimerește cineva să vină la Madrid cât timp mai sunt aici, promit un tur ghidat prin cartier! 

EN: Ok, this might not be the sexiest photo ever – not even close – but it describes pretty much my mood each time I go to Malasaña. According to Wikipedia, Malasaña is a vibrant neighborhood and a center for the ‘hipster’ phenomena, full of lively bars and clubs overflowing with young people and who am I to argue that? It would be the ideal place for me to live, it it wasn’t for the 350 Euro/month for a rented room. But anyway, at least I can pretend I live there since I already know the streets by heart (ok, “by heart” is the fancy version of “i know the streets because I learned them the hard way while trying to make my way home while not being necessary… sober”).

But anyway, what I like most about this area is the atmosphere and good vibes. There are a bunch of cool people, great music in the coffee places and clubs, book stores and vintage shops, Erasmus-ish prices and street art at every corner. If somebody happens to come to Madrid while I am still here, I will can be your guide!

IMG_3337IMG_3344

IMG_3355

RO:Am ieșit la o poveste cu Nadia și Cătă și am încercat să-mi reevaluez toate piesele din miiiiicro garderoba de care dispun de 4 luni încoace. Așadar, doamnelor și domnilor, am purtat rochița neagră de la H&M care merge cu orice, chiar și cu blugi, sandalele de la Lefties care s-au rupt ieri de la prea multă calitate, ochelarii pe care i-am găsit aici la H&M cu 1 Euro (fericirea de pe lume), plicul cu unicorn de la Choies (care mai nou a devenit conversation starter, de fiecare dată când îl iau cu mine în oraș) și eșarfa pe care am găsit-o la Barcelona într-un vintage shop din El Born.

N-am mai știut ce să fac cu părul ăsta, de când a crescut într-o lună cât alții într-un an… am încercat să-l prind cu eșarfa, să-l ascund sub turban, să-l întind, să-l port sub pălărie, să-l ondulez…dar n-i-m-i-c. Așa că, fie ce o fi, azi mă tund! Mai rău decât atât nu poate să arate mă gândesc (asta sper că nu e o provocare la adresa karmei)… Dar în orice caz, tare aș vrea să știu voi ce faceți sau ce ați făcut când v-a crescut părul (de bunăvoie sau nu). Cum ați trecut prin perioada asta de… transhumanță? Măcar așa să știu, poate cândva chiar o să fiu în stare să îmi las părul mai lung… poate!

EN: When I went out with Nadia and Cata to catch up, I tried to re-evaluate my clothes cause I need new ideas to wear them. So, ladies and gentlemen, I wore my black dress from H&M, which goes with pretty much everything – jeans included -, my Lefties sandals that broke yesterday (what a surprise!), my H&M yellow glasses, the unicorn clutch from Choies and the scarf I got in Barcelona from a vintage shop in the coolest neighbourhood, El Born.

I wore the scarf because I really ran out of ideas… my hair is too long for my taste and I tried everything: the scarf, the hat, the curls, the turban, nothing works. So I gave up and today I will cut it. Fingers crossed, I never know what to expect from the Spanish people! But anyway, I would really appreciate any piece of advice that you can give me upon growing your hair. How did you manage to do it? Maybe one day, maybe, I will have the courage to grow it longer.

 

IMG_3343

IMG_3351IMG_3370 IMG_3398 IMG_3396 IMG_3373

 

Photo credits: Nadia (Gracias, chica!)

 

3 thoughts on “OUTFIT // UNICORN RIDE IN MALASAÑA

  1. jajajaja you’re welcome!! I did love that day with you guys! Hope we can keep finding out more about Madrid together before you have to go :(

    You look beautiful by the way!

    (I didnt understand much that graffiti about the garlic xD)

  2. Eu cat am fost Erasmus, pur si simplu nu m-am tuns. Dar am vrut sa-mi fac breton si l-am taiat singura cu o forfecuta de unghii, pentru ca nu aveam foarfec mare. Offff, ce amintiri! Erasmusul a fost cea mai fericita si lipsita de griji perioada din viata mea. Sa te bucuri din plin!

    • Am păcătuit și arăt ca varianta feminină a lui Spock din Star Trek… dar totuși e mai bine decât cu forma aia de neînțeles :)) Să știi că trebuie să ne adaptăm Erasmusului, că el nu se adaptează la noi :))

Let's talk!

