OUTFIT + LIFE // OF FOOTBALL AND HATERS

DSC_8056

RO: Sunt câteva lucruri pe care puțină lume le știe despre mine și despre care n-am apucat să vorbesc pe blog. Cum ar fi faptul că pe la 13-14 ani eram așa de îndrăgostită de Ronaldinho încât i-am decupat poza și semnătura de pe punga de Lays și mi-am lipit-o pe prima pagină din jurnal (PS: vă rog să nu începem o dezbatere despre ce fel de băieți îmi plac mie, că o să vă pierd pe toți de pe blog :)) ) N-am vorbit nici despre cum mi s-a rupt brățara de gumă cu Steaua și am lipit-o cu scotch ca să pot să o port în continuare. Și mai ales, n-am prea zis nimănui despre cum mușcam capacul de Coca-Cola în timp ce plângeam când mi-am dat seama că am ratat calificarea în sferturi la EURO 2008, când am pierdut în fața Olandei. Da, am fost al naibii de microbistă și poate aș fi rămas așa dacă nu se întâmpla… nu știu ce care m-a făcut să cred că nu mai trebuie să îmi pierd vremea cu fotbalul, doar urma să merg la liceu și apoi venea facultatea, că n-aveam eu vreme și emoții de investit în asta. Și încetul cu încetul, m-am gândit că mi-am pierdut tot interesul față de acest sport.

FAST FORWARD 24 MAI 2014, MADRID. Mă întorc cu spatele ecranului din barul Kubo King pentru că nu mai rezistam să văd ultimele minute din prelungiri și evideeeent, îl ratez pe Sergio Ramos. Lumea țipa, plângea, veneau străini să mă strângă în brațe, nu înțelegeam nimic. Câteva minute mai târziu, deja obosită de la prea multe sentimente diferite simțite în prea puțin timp, mă întorc iar cu spatele. Tot ce-mi amintesc e accentul british a lui Jess care țipa “We woooon, we freaking won! Si, si, si, la Decima ya esta aqui!și imaginea cu Cristiano fără tricou.  Și atunci m-a lovit și mi-am amintit tot! Mi-am amintit de ce îmi plăcea mie fotbalul. Pentru mine, fotbalul nu e o meserie, e o vocație. Vă dau 5 minute să-mi arătați un fotbalist care face asta din obligație, care detestă sportul, dar joacă doar pentru că știe că i-ar putea aduce bani și faimă. Vă dau 2 minute să-mi arătați un fotbalist care se antrenează zilnic, care se trezește în fiecare dimineață pregătit pentru rutina antrenamentelor dar care o face doar pentru că poate nu și-a trecut toate examenele la facultatea de medicină și a zis să se reprofileze pe fotbal, da de, da de iese ceva din el. Vă dau 1 minut să-mi dovediți că fotbaliștii nu sunt printre cei mai norocoși oameni din lume pentru că reușesc să-și transforme visele din copilărie în realitate. Aștept…

Ok, nu zic că doar fotbaliști sunt oameni de admirat, ar fi necinstit față de restul sportivilor de performanțăƒ. Doar că fotbaliștii cred că sunt cei mai predispuși la ceva ce detest eu foarte mult și anume: haterii. Câți nu au fost numiți inculți, că nu au facultate, acuzați că au salarii mai mari decât doctorii sau profesorii, că au ajuns unde au ajuns pentru felul cum arată, că își petrec mai mult timpul făcând reclamă la lenjerie intimă decât alergând 90+ de minute după o minge? Asta e ceea ce nu suport. Nu suport când oameni sunt judecăți după stereotipuri și când cineva nu acordă suficient timp și atenție că să se documenteze înainte de a trage o concluzie pe care să o susțină sus și tare. Am făcut și eu de multe ori asta, nu zic nu, dar cred unul dintre cele mai frumoase sentimente e acela când îți dai seama că te-ai înșelat, că preconcepțiile ți-au fost schimbate și că ai reușit să mai pui o cărămidă la fundația lucrurilor în care crezi de fapt și știi de ce crezi în ele. Âstea fiind spuse, microbista Iulia revine din nou. Din 12 iunie, în fața ecranelor care transmit Campionatul Mondial. Eu și restul oamenilor care nu detestă fotbalul doar de dragul de a detesta ceva.

DSC_8035 DSC_8033

Am avut norocul să sărbătoresc La Decima în Madrid, cu fetele și cu alte mii de oameni care-au venit în Cibeles să-și susțină echipa. Tatuajul de pe față (cum îi zicea toată lumea care l-a complimentat în timp ce-mi făceam loc să văd ceva în Cibeles) a fost făcut de mega-talentata Cătă, ca să înlocuiască tricoul sau fularul pe care n-am bani de dat.

DSC_8075 DSC_8087.NEF DSC_8097 DSC_8129 DSC_8132 DSC_8139

Am purtat: fusta Cătălinei, tricou New Yorker, tote bag Adidas și geacă de la Choies

PS: Pozele cu ținuta au fost făcute de draga mea Milena, care și-a deschis de curând un blog de fotografie așa că check it out!! Click AICI :D

Let's talk!

