OUTFIT // BURGER KING AND QUEEN

anigif

RO: GATA, GATA, GATA, GATA CU CEL DE-AL DOILEA AN DE FACULTATE! Examenele: luate, cărțile de la bibliotecă: înapoiate și notele: verificate. Ce înseamnă asta, pe lângă faptul că sunt o poetă excepțională? Înseamnă că e oficial vacaaaaanțăăăă! Pe cât de mult îmi place facultatea, pe atât de mult îmi place să nu trebuiască să-mi organizez ziua în jurul temelor, examenelor, ș.a.m.d.  Semestrul ăsta în Madrid a fost probabil unul dintre cele mai bune lucruri care mi se puteau întâmpla la 20 de ani și o să vă povestesc mai multe despre asta după ce-mi fac ordine în gânduri. Dar până atunci, am ieșit la sărbătorit cu o plimbare prin ză city, cu înghețată de la Burger King și cu coronița inclusă. Trebuie să ne răfățăm puțin, nu! (Voi: Da, Iulia, trebuie, trebuie!) PS: Celor care încă mai aveți examene sau doar acum ați început sesiunea, vă doresc succes! – mai trageți puțin să fie bine pentru că după muncă vine și răsplata! Să vă pregătesc coronițele? 

EN: IT IS OVER, OVER, OVER, OVER! I AM DONE WITH MY SECOND YEAR AS A STUDENT! Fortunately, I passed all my exams, I checked the grades and said good-bye to the campus! And what is the word for this? HOLIDAY, duu-uuh! As much as I love going to university and following the path that I chose, I also adore waking up late, not having any plans and simply doing what I feel like. This semester abroad, studying in Madrid has been one of the best things that could have happen to me, and I will tell you more about it once I clear my head. But until then, I celebrated the beginning of the holiday with a walk in the center of Madrid, with a Burger King ice-cream + a bonus crown. At the end of the day, we must spoil ourselves a bit, right? PS: I wish the best of luck to all of you who are still in the exam period, remember to work hard because then you will party even harder! Do you want me to prepare the crowns already? Just let me know. Besos!

 

DSC_8213 DSC_8197 DSC_8183 DSC_8203 DSC_8177 DSC_8199 DSC_8216

PSS: Da, asta a fost ultima oara cand am purtat botine, le-am și trimis acasa. La 31 de grade în Madrid… n-ai de ales. 

PSS: Yes, this was the last time I wore boots. The 31 degrees Celsius in Madrid don’t give me much of a choice…

 

Let's talk!

