EVENT // WELCOME BACK, GALA UAD!

gala-uad-2014

M-am întors acasă! Și bine-am făcut, căci am ajuns la timp pentru ediția specială și mult așteptată a Galei UAD. Dacă citiți blogul meu de mai multă vreme, sunt convisă că știți ce înseamnă Gala UAD, mai ales fiindcă am scris despre ea aici. Ei bine, anul acesta marchează 20 de ani de Fashion Design la Cluj – ceea ce înseamnă că acest eveniment a devenit o platformă de-a dreptul importantă pentru tinerii absolvenți. În 2014, specializarea Modă-Design Vestimentar a UAD are 40 de absolvenți: 26 de absolvenți la ciclul licență și 14 absolvenți master.

Gala UAD Fashion Design va debuta în 28 iunie cu o expoziție de modă la Expo Transilvania și va continua pe 29 iunie cu fashion show-ul de pe scena Teatrului Național. Duminică, eu voi continua se pare tradiția începută anul trecut, când am avut onoarea să fac parte din Juriul Perwoll. Dar de data aceasta, am pregătit ceva mai special!

Împreună cu Cătălina și alți 8 bloggeri, vom acorda celor mai buni absolvenți un “pașaport către social media”, încerând prin asta să îi susținem și să le promovăm munca prin bloggurile noastre și să le oferim vizibilitate mai mare în mediul online. De abia aștept să mă revăd cu celălalte bloggărițe și să încercăm, ca prin ceea ce facem noi, să-i ajutăm și pe designerii la început de drum. În juriul adunat sub hashtagul #bloggers4galauad suntem: Catalina CiolanOana Stan Alexandra Rati,  Alexandra AlexaIoana Chisiu, Madalina Merca, Daria Patrunjel, Sandra Bendre și Gloria. Ne vedem mâine, mai ales pe Instagram și Facebook! V-am pupat xx PS: Nu uitați să urmăriți și pagina de Facebook oficială a Galei! Aici, aici!

One thought on “EVENT // WELCOME BACK, GALA UAD!

Let's talk!

