OUTFIT // Vestige Atelier des Beaux Arts x GALA UAD

IMG_2788

Ta-daaaam. Faza cu “pics or it didn’t happen” nu prea s-a aplicat în cazul meu la Gala, că n-am apucat să îmi fac nicio poză, nici la panou, nici cu restul invitațiilor, nici nimic, nada. Asta pentru că am stat de pe la ora 2 în backstage, la repetiții, ca să filmez împreună cu colegul meu Dan Rotea aftermovieul oficial pentru Ideea Trei, pe care vi-l vom arăta în curând. Dar am vrut să fac postarea asta fiindcă Lucian Broscățean a avut super-ideea de a ne îmbrăca pe noi, membrele juriului #bloggers4galauad în hainele foștilor absolvenți, care se regăsesc la Vestige Atelier des Beaux Arts  (Strada Constantin Brâncuși, nr 126). Eu am purtat această vestă semnată Alexandra Tămaș și mi-am luat Converșii baby blue pentru că… erau singurii care se asortau cu ea. Important e că m-am simțit foarte bine așa și le mulțumesc! V-am pupat, ne vedem mâine cu un Travel Diary, să evadăm undeva frumos la mijloc de săptămână.

PS: Pozele ăstea s-au vrut a fi așa mai Lookbook Zara-ish, dar cum sunt eu mai pancovă… bine e și așa!

dadad IMG_2786 IMG_2789 dada2

Let's talk!

