OUTFIT // MISSING MADRID

IMG_3820

RO: Mi-e dor de Madrid. Asta e, n-am ce face. Nu mă plâng că acasă nu e bine, ba din contră, sunt foarte fericită să stau iar cu familia mea dar inevitabil, mă apucă puțin dor când mă gândesc la Spania. Am citit eu într-unul dintre textele ălea de la partea de Reading când învățam pentru CAE că lumea când se întoarce din vacanțe sau din locuri în care s-a simțit foarte bine, intră într-un fel de depresie post-vacanță. Sau ceva de genu’ ăsta era, nu mai știu, că doar l-am citit acum 3 ani. În orice caz, mini-depresia asta a mea se manifestă de fiecare dată când mă gândesc să mai fac o postare cu pozele din Spania (chit că ăstea au fost făcute în… luna mai).

Le-am făcut în fața Muzeului de Design Vestimentar (știu că nu așa se traduce “traje”, dar înțelegeți ideea), în pauza unor conferințe adresate bloggerilor de modă. A fost una dintre cele mai drăguțe zile fashion-related de la Madrid, fiindcă, pe lângă că mi-am exersat spaniola timp de 12 ore non-stop, am cunoscut o mulțime de oameni de-a dreptul interesanți și mi-a fost foarte de folos să schimbăm păreri vis-a-vis de bloggingul din România vs cel din Spania. De îmbrăcat la un astfel de eveniment, n-am prea avut multe alegeri, că doar aveam o garderobă super-mică cu mine. Dar am combinat eu ce-am găsit, și mi-a ieșit ce vedeți mai jos. Unicornul a fost iar atracția ținutei :)

PS: Din nou, dacă poposiți prin Madrid în viitorul apropiat, vizitați și Museo del Traje. Nu-i tare departe de centru (stația de metro Ciudad Universitaria sau Moncloa). Intrarea e gratis pentru studenți și chiar aveți ce vedea + la finalul turului veți ajunge într-o parte “educativă”, unde veți putea învăța chestii foarte practice despre materiale și țesături, veți putea proba crinoline și alte accesorii din vremuri demult apuse. Vă las aici site-ul.

EN: I miss Madrid. Don’t get me wrong, I am more than happy to be home, reunited with my family and friends but from time to time I cannot help thinking how awesome that city is and how I miss discovering more of it. These photos took me back to my days there, and even though they were taken in May, I still want to share them with you. I took them in front of the Museum of Textile Design (well, this is not the exact translation but it sounds better) on one of my coolest fashion-related days in Madrid. I attended there a conference for bloggers and for almost 12 hours we discussed about the present and the future of fashion blogging, fears and opportunisties and compared different trends from all over the world. The discussions opened my eyes to various ideas and I know I learnt something that day (more than to articulate better in Spanish). As for the outfit… I didn’t really have a huge closet to choose from, so this is what I pulled off. The unicorn was of course stealing my spotlight :)

PS: If you are or planning to go to Madrid, pay a visit to this museum. It is not far from the city center (Metro stop Ciudad Universitaria or Moncloa). The entrance is free for students and you really get to see super interesting designs and in the end, you get to use your knowledge and put it in practice. It is worth it. Here is the website. 

IMG_3839IMG_3858 IMG_3865 IMG_3850 IMG_3859 IMG_3868 IMG_3881

 

Photo Credit: my dear Nadia from Hannah’s Heels.

 

2 thoughts on “OUTFIT // MISSING MADRID

  1. Hey, great post! I’m Audrey and I’m very interested in fashion and style. I think you would enjoy my posts; I would really appreciate a follow back! Thanks!

Let's talk!

