OUTFIT // SOMETHING BORROWED, SOMETHING BLUE

dadada

EVERY ME AND EVERY YOU…

RO: Când am văzut că vin (din nou!) Placebo în România, mi-am promis că orice s-ar întâmpla, eu voi fi la 2 metri de scenă, la Summer Well. Mi-am plănuit deja vacanța în funcție de asta, am reascultat albumele, dar m-am gândit să-i întreb și pe ai mei ce fac la mijlocul lunii august. Și când mi se pune pe farfurie și trebuie să aleg (ca la tradiția aia stupidă la botez) între un concert sau o vacanță cu părinții, am ales, evident, varianta a doua. M-am gândit logic – și puțin infuențată de dorul de casă – că dacă muncesc mult și-mi strâng suficienți bani, pot să merg un weekend să-i văd cântând oriunde, dar cu părinții nu se știe niciodată când ne mai sincronizăm să călătorim împreună, mai ales că programele noastre devin așa de încărcate că de abia apucăm să ținem pasul. Așa că, dacă mergeți la Summer Well și-l vedeți pe Brian, salutați-l din partea mea.

De fapt, nu asta voiam să vă povestesc, dar m-am lăsat dusă de val după ce mi-a venit versul din titlu în minte. Voiam să vă zic, în 2 timpi și 3 mișcări, că ținuta asta e un alt exemplu de cum să-ți depășești… reținerea de a combina două printuri. Am trimis multe haine acasă cu toți prietenii care au venit să ne viziteze și la final, mi-am dat seama că am rămas cu mai nimic. Noroc că o am pe Cătă și mă lasă să mai fur câte ceva de la ea (mă rog, ceva = tricoul, cămașa, ghiozdanul, fundița și ochelarii). Eu zic că nu-i așa supărătoare combinația și chiar ieri mi-a mai venit în minte una, pe care o voi posta în curând! Până una alta, spor la combinat *haine*!

EN: I bla-bla-blaed a lot in the Romanian version of this text, but I’ll keep it short here. With this outfit, I wanted to prove to you that it’s alright to combine two prints… or more. I was quite reserved when it came to this but when you realize that you have sent the majority of your clothes back home from Madrid, you need to improvise, right? I was and am lucky enough to have Cătălina by my side, who not only wears almost the same size as I do but also let’s me borrow some of her stuff (and by “some”, I actually mean the t-shirt, the bow, the shirt, the glasses and the backpack). I really like the combination between the stripes and the pattern on the trousers and with this in mind, I came up with a new combo (I’ll show it to you soon!). Enjoy it and have an awesome weekend!

white_and_blue_stripes_by_apeculiarpersonage-d63d4ut

Top: Zara / Pants: H&M / Jelly shoes – New Look / Backpack: Zara / Shirt: found in a store in El Born (Barcelona) / Glasses: H&M

Let's talk!

