OUTFIT // SENZATIONAL! CUM SA ORGANIZEZI UN SHOOTING IDEAL! CLICK AICI!

INTRODUCRE: The Cat Empire, clasa a-9-a, dragoste la prima audiție. În mod evident, când am auzit că vin în Romania, țușt și eu. Bonus: au venit în Timișoara, oraș pe care nu-l mai vizitasem înainte și-mi doream de vreo doi ani să-l văd. Așa că, i-am scris lui David, fotograful-colaborator la proiectul nostru IDEEA TREI  și l-am întrebat dacă ar vrea să ne adopte puțin pe mine și pe Cătă. O dată cu adopția asta, nu m-am gândit că vine și un shooting la pachet, că doar a plouat non-stop și nici nu mi-am pregătit cine știe ce ținută.  Dar pentru că David are aparatul ca extensie a corpului, n-am avut cum să scăpăm, așa că vreau să vă arăt cum a descurs de fapt încercarea noastră de ședință foto, în spatele Iulius Mallului din TM și care au fost gândurile mele la fiecare poză-n parte.

IMG_5756

Ce, mă? Vrei să facem poze? Aici? Acum?

IMG_5757

Du-teeee, David, că ești nebun dacă tu crezi că o să iasă ceva din asta!

IMG_5762

Așa-i bine? Pic din cadru zici?

IMG_5759

Mai bine nu mă mai hlizesc așa tare… Zicea Palahniuk că orice zâmbet mai forțat, după o perioadă, nu mai se numește zâmbet, ci expunere dentară. Dacă mă prefac că-mi aranjez geanta, merge? (…) Nu-i fain, mă, că prea nu transmit nimic. Hai că o chem pe Cătă să mă ajute!

IMG_5774

Bun, Cătă. Tu stai așa să mă sprijin de tine și să ne prefacem că pozăm mișto. Nu te mai tot strâmba că eu chiar mă chinui aici!

IMG_5814

Tsss, tsss, nu-i o zi bună de poze, nu se vede până acum?

IMG_5822

Hai totuși, fă-mi o poză “cap-coadă”, să se vadă și cizmele că poate, poate o pun pe blog.

IMG_5829

Ești foarte drăguț, David, dar eu mă gândesc să ne oprim aici că îți folosești shutterul degeaba. (…)

Să mă mut pe celălalte scări? Bineee, hai că mă concentrez!

anigif

Știi cum se zice la Cluj? “Creeee’că!” Încheiem aici, bun?  Mă bucur măcar că ai o poză de pus la tine pe pagină, în care am ieșit chiar surprinzător de bine! 

CONCLUZIE: Dacă v-ați gândit vreodată că a fi blogger e o treabă super-ușoară, sper că v-am convins că nu e! Nu-i nici rocket science, dar ai nevoie de oameni faini în jurul tău, de un fotograf priceput, de o locație bine aleasă și evident, de inspirație. Care mai lipseștie din când în când…

Cizme: cumpărate din Cracovia / blugi: H&M / tricou:  H&M / geantă:  H&M / cămașă: second hand / cap:  H&M

