OUTFIT // DE MADRID AL CIELO

DSC_9602

Y, EN EL CIELO, UN ARJUERITO PARA VERLO

RO: Hola! Vă mai povestesc câte una alta din Spania, până când mi se epuizează pozele. Expresia asta din titlu mi-e tare dragă – am auzit-o prima oară la o probă de la varianta spaniolă a emisunii Vrei să fii miliardar și zicea acolo că e foarte îndrăgită de madrileni. Se zice că e o frază veche, cam de pe vremea regelul Carlos III și se referă la faptul că în Madrid se trăiește atât de bine încât atunci când cineva moare, își dorește o găură printre nori ca să privească orașul în continuare. Mă rog, acum, cu criza economică și șomajul crescut e destul de chestionabilă treaba, dar spiritul și buna dispoziție care se vibrează pe fiecare străduță a orașului reîntăresc ideea. Și sincer, e destul de ușor să ajungi din Madrid la cer – literalmente -, fiindcă e plin de terase pe acoperișurile clădirilor mari sau miradoare. Eu m-am urcat pe Palacio de Comunicaciones din Plaza de Cibeles, într-o dupămasă fooooarte caldă de iunie. Clădirea în sine e o capodoperă, dar ce se vede de sus e și mai încântător:

EN: Hola, people! I will still talk about Spain, if you don’t mind, at least until I finish posting all the photos that I want. The expression in the title is very close to my heart (and to all of the people who are proud of Madrid). It pretty much refers to an old saying that sums up the people’s desire to have a small hole in the sky when they die, so they can continue looking over Madrid. Life in this city is pretty smooth, I must say. The streets are all so lively, the restaurants are always full with people laughing and enjoying themselves and in spite of all the difficulties that the country has been facing for the past few years, you can smell the optimism in the air. Or at least, I could, from this terrace on top of Palacio de Comunicaciones in Plaza de Cibeles. I adore this buliding, its architecture is so unique and breathtaking but what you see from above may be even better:

DSC_9545

Eu m-am comportat ca un turist (că la urma urmei, asta și eram) și am profitat de cei 2 Euro plătiți ca să urci ca să-mi fac și pozele IOLA (Io la… Madrid, episodul n+1).

I behaved like a full-time tourist (well, at the end of the day, this is exactly what I have been for the last five months) and I took the typical photos :)

DSC_9568 DSC_9630 DSC_9557 DSC_9619 DSC_9601 DSC_9639 DSC_9549 DSC_9641

Sandale: antice, de pe vremea când exista magazinul Libelula / rochie: cumpărată din Humana din Madrid / ochelari: Bershka / geanta: “împrumutată pe perioadă nelimitată” de la tata / pălărie: “împrumutată pe perioadă nelimitată” de la un italian pe care l-am cunoscut în club.(Grazie, Giulio!)

