LIFE + TRAVEL // DILEMMA – PART 1

DSC_7348

RO: Încă mă fascinează cum toate probleme existențiale mă lovesc fiiiix când trebuie să învăț pentru examene. Și culmea, mai și găsesc prin news feed câte-un citat de genul “If you want to know where your heart is, look where your mind goes when it wanders”. Mersi măi, mersi mult! Și iacătă-mă aici în loc să-i dau de/în cap stimabilului Jean-Luc Godard și ale sale nebunii.

Mă gândeam că n-am terminat cu pozele din Portugalia și nu știam dacă să pun și poze cu ținuta pe care-mi purtat-o în road-tripul nostru către Nisa, un sătuc frumos la 200km de Lisboa. Mi-am dat seama că, de fiecare dată când călătoresc, se întâmplă un fenomen straniu și se manifestă printr-un maaaaxim dezinteres față de felul în care mă îmbrac (lucru fatal pentru un fashion blogger, care trebuie să profite de schimbarea de peisaj ca să-și facă ‘nșpe mii de fotografii, că doar nu merge în fiecare weekend într-o altă țară, nu?). Nu zic că mă îmbrac în trening dar nici nu vreau stau mai mult de 10 minute privind în oglindă decât pe fereastră.

Cred că v-ați prins că paragrafele ăstea nu le-am scris azi, ci pe la finalul lunii aprilie. Între timp am rezolvat-o cu Godard (am început chiar să ne placem), am luat și examenele, dar baiul e că m-am tot gândit la ce-am scris mai sus. Mi-am propus ca vara asta să reușesc să le îmbin pe amândouă, așa că am făcut primul pas: un board pe Pinterest. Aici o să postez toate ținutele pe care le găsesc și pe care le pot pune în bagaj fără să umplu 3 trollere. Sper să reușesc până plec în vacanță! Dacă aveți și voi idei și dați peste ceva inspirație, îmi puteți lăsa linkurile într-un mesaj pe pagina de FB a blogului, adică aici. Până una alta, eu vă las cu seria de poze nepostate din Portugalia, ca să înțelegeți de ce nu m-am prea putut concentra la creat ținute cât timp am fost acolo. Și o mică surpriză pe final de postare :) 

EN: Ever since I came back from Portugal, I had this dilemma regarding outfit posts when travelling. Though I highly like a change of scenery and admire all the bloggers who can pack and shoot awesome outfits while traveling, it seems like I can’t. Or at least, couldn’t. Until now. Since this summer is a #noexcuses one, I stared working on this problem by creating a new board on Pinterest. There I will post effortless yet chic outfits that would fit in only one suitcase and can be easily worn while travelling. In case you also find outfit photos with this kind of recommendations, leave the link in a comment or message on my Facebook page. It will be highly appreciated. And well, until then, I leave you with some yet unpublished photos from my trip to Lisboa, so you can see it for yourself why it was so hard to focus on what I wear. Oh, and there is a small video-bonus at the end.

 

DSC_7304 DSC_7305 DSC_7307 DSC_7309 DSC_7324 DSC_7329 DSC_7375 DSC_7389 DSC_7408 DSC_7443 DSC_7484 DSC_7488 DSC_7495

Let's talk!

