INSPIRATION // THEY DO IT WELL

RO: Bunăăă dimineața! În timp ce voi citiți asta, eu probabil încerc să o conving pe bunica că nu îmi trebuie un multiplu de doi din sarmalele ei și că patru feluri de mâncare diferite sunt suficiente pentru o săptămână, nu pentru o singură masă. Adică, pe scurt, lucrez la corpul perfect pentru vară   mă îngraș. Vă zic doar așa, informativ, să nu credeți că pozele din postările viitoare sunt făcute cu fisheye.

În fine, revenind la ale noastre. Vă ziceam în postarea trecută că nu prea am înțeles până acum cum reușesc unii să se concentreze și la blog atunci când călătoresc, că eu numa’ nu pot. Așa că am făcut puțină muncă de cercetare (vezi la ce mă ajută facultatea?) și am luat la puricat trei dintre blogurile mele preferate, care reușesc să împletească călătoritul cu bloggingul de zici că s-au născut în avion și cu Instagramul în mână. Pe mine mă inspiră enorm fetele ăstea și aștept de fiecare dată o nouă postare când sunt plecate prin călătorii. Am făcut mai jos o selecție a pozelor celor trei, în unele dintre cele mai tari locuri din lume. Doamnelor și doamnelor,Andy Torres de la Stylescrapbook, Jessica Stein de la Tuula Vintage și preferata mea, Kristina Bazan de la Kayture!

EN: Good morning While you are reading this, I am probably trying to convince my grandpa that she doesn’t need to feed me every single second and that’s fine if my food is more liquid than solid. I usually fail, so this may be the awaited explanation when you’ll see the next outfit posts (no, people, I don’t own fisheye lens…). Anyway, back to our sheep.

I told you in the previous post that I don’t know how some bloggers are just that good at handling traveling and blogging that well. I for one, find it very challenging and sometimes even annoying, when you think that you are glued to your Instagram while life unfolds before your eyes. But somehow, these 3 girls seem to manage everything perfectly, and I really wanted to share this with you. So, ladies and gentlemen, here you have Andy Torres from Stylescrapbook, Jessica Stein from Tuula Vintage and my favourite, Kristina Bazan from Kayture!

AndyTorresSardinia

Andy Torres – Sardinia

AndyTorresStockholm9

Andy Torres – Stockholm

AndyTorresSaoPaolo

Andy Torres – Sao Paolo

tuula copenhagen

Jessica Stein – Copenhagen

tuula bali

Jessica Stein – Bali

tuula amsterdam

Jessica Stein -Amsterdam

kayture india

Kristina Bazan – India

kayture paris

Kristina Bazan – Paris

kayture paris2

Kristina Bazan – Paris

kayture

Kristina Bazan – United Kingdom

