OUTFIT // HOMEMADE HAPINESS

DSC_1016

RO: Știți și voi cum se zice, Paris is always a good idea. Nu neg, dar pot să aplic chestia asta și la Bârsana. N-avem noi turn sau bulevarde, dar nici Parisul nu are așa peisaje și tradiții. Cred că deja nu mai trebuie să menționez ce mult îmi place locul ăsta, unde trăiesc bunicii mei și unde mi-am petrecut (și îmi petrec) zile bune din vacanțele de vară, dacă nu chiar și săptămâni. Chiar dacă nu m-am născut aici, mereu am considerat satul ăsta ca fiind a doua mea casă, pentru că am o mie de amintiri legate de el, cunosc cam pe toată lumea și mereu când mă întâlnesc cu prietenii de aici e ca și cum n-aș fi fost plecată deloc. Dar cum în weekendul ăsta n-am prins mai pe nimeni acasă, am profitat și am plecat la plimbare cu mama, pe malul Izei. Am și uitat că domnița se pricepe la fotografiat, așa că am fost mega plăcut surprinsă când am văzut cum arată pozele ăstea. Am purtat rochița pe care am luat-o pentru Electric Castle anul trecut și cea mai comodă pereche de balerini de piele care cred că există pe piață :)) Sunt atât de comozi și ușori, încât i-am luat și pe negru! Dar despre ei, mai târziu. Vă las să vă bucurați de pozele de mai jos și vă aștept în Maramureș!

EN: You know how the saying goes: Paris is always a good idea. I don’t deny it, but I think I can apply it to my grandparent’s village as well. It’s obvious how much I like this place, as it is the place where I spent most of my summer holidays and I still can’t imagine a summer without spending at least a few days here. Even though I wasn’t born here, I have always considered Barsana a second home, because I know almost everybody, I have strong friendships and tons of memories that link me with this part of the country. This weekend, however, because I couldn’t find almost none of my friends at home (University calling) I took advantage of the free time and went for long walks with mom, near the river. I actually forgot that mom learnt how to take good pictures of myself so I was pleasantly surprised by how these photos turned out. I wore the dress I bought for Electric Castle last year and the most comfortable leather flat shoes that exist in Romania :) They are so comfy, I had to get a black pair too. I’ll tell you more about them in a future post, but till then, I let you enjoy the beauty of Maramureș! See you tomorrow xx

DSC_1069DSC_1098DSC_1085
DSC_1104DSC_0981DSC_0998DSC_1035DSC_1111DSC_1121

RO: Și în caz că nu v-am prezentat-o deja, ea e cea mai drăguță mamă din lumeeee și inspirația mea de zi cu zi! N-aș fi ajuns unde sunt acum nici în cele mai frumoase vise dacă nu aș fi avut-o pe ea :)

EN: Oh, and in case I haven’t presented her yet, she is the best mom anyone could ask for and my daily inspiration. I would never ever, not in my best dreams, get this far if it wasn’t for her.

DSC_1004DSC_1005

