THE UNPUBLISHED INSTAGRAM DIARY // EPISODE #3

InstagramCapture_0beeeb21-3adc-4f09-ae51-337d6052d9f6_jpg

Am început săptămâna pe picior mare (pun intended)! Cei de la F64 m-au făcut fericită de dimineață, aducându-mi pachetul cu noul meu aparat. Chiar dacă nu l-am botezat încă (eu le dau nume tuturor lucrurilor pe care le posed), avem deja o relație faină, simt că o să ne înțelegem bine în viitor :) // I started the week in an awesome way: by receiving my new camera! I am super excited to use it at its full capacity and to do great things together!

WP_20140728_002

Pe autobuz, în sala de așteptare, stând la coadă… oriunde e un loc bun ca să citești. Am terminat săptămâna asta Hoții de frumusețe a lui Pascal Bruckner și mi-a plăcut mult, mult de tot. E ușor de citit și incitantă, așa că dacă sunteți în pană de idei pentru lecturi la plajă, vă recomand un Burckner răcoritor! // Always take a book with you when you leave the house – that is my philosophy. I have just finished Pascal Bruckner’s book and I loved it. I totally recommend it if you feel like reading something light, catchy and awesome in your holidays.

WP_20140729_009

Săptămâna asta a fost săptămâna reuniunilor, adică m-am întâlnit cu majoritatea prietenilor mei cei mai buni. Și a fost super, mi-ar plăcea să fie toate săptămânile așa, păcat că-s și ei plimbăreți, ca mine. // This week was the “let’s see eachother week”. I loved meeting my good friends which I somehow get to see so rarely since we are all moving around a lot.

WP_20140730_004

Lăfăiala de vară cu Cătă. N-aș da vara pentru nimic în lume, promit! // Summer days look like this, due to Cătă’s pool. I cannot complain.

WmDev_635424001907251607_jpg

M-am mutat pentru căteva zile la Cătă, să ne prefacem că încă suntem la Madrid, și m-am trezit cu mogâldeața asta de Jessie în pat. Am leșinaaaaat! // I moved with Cătă for a few days, to pretend that we are still in Madrid, and I woke up with this adorable white beauty in my bed. Instant energy for the day!

WmDev_635423058996248128_jpg

Am publicat videoul din Backstage pentru GALA UAD pe IDEEA TREI și m-am bucurat de reacțiile frumoase pe care le-am primit. // We published the Backstage video from GALA UAD on IDEA 3 and I was happy to see all the great feedback!

Untitled

Mi s-a întors Daaaaan și the happy 3 friends s-au reunit! Tare mult îi iubesc pe ăștia doi! // The happy 3 friends gang is reunited now that Dan came back from Milan! Happy to be able to hang out with my besties this summer!

WP_20140801_003

Leneveală maximă în grădină, după o noapte albă în care am recuperat ultima lună în care nu ne-am văzut. // We spent the whole day doing nothing in the garden, after a whole long, white night spent remembering what we have done since last month.

WmDev_635427577535566100_jpg

Și am încheiat săptămâna la fel de bine cum am început-o! Am pus țara la cale și am făcut planuri de viitor cu Diana, Cătă și Lavinia de la Decât o revistă, la o sangria și bere rece în Booha. Ne-am energizat precoce pentru o săptămână plină! // I ended the week just as great as I have started it. Me, Cata and Diana, met with Lavinia (one of the editors from Decât o revistă – which happens to be one of my dearest magazines) and made plans for the future, laughed and talked for hours. That’s how I get my energy for the next couple of days!

Până data viitoare, vă pup și ne vedem pe Instagram @bloglajoliejulie! // Kisses till next time and remember to follow the official Instagram account of the blog @bloglajoliejulie!

