OUTFIT // THE LADY AND THE TRAMP

IMG_0203

 I: “D, we have a problem! Vezi că nu am nasturele ăsta la salopeta, așa că nu pot să mă îmbrac cu ea. Îmi rămân doar hainele cu care am venit aseară și în care arăt ca… Ellen DeGeneres.”

D: “Tu, eu am doar rochițe, că știi că așa mă îmbrac eu… Ce facem?”

I: “Na, nasoool. Atunci dacă zicem că suntem The Lady and the Tramp și facem pozele așa, cu puțin contrast, habar nu am…. “

Și așa le-am făcut! Voiam să pregătim o postare foarte drăguță în care să vă anunț că Diana, una dintre cele mai drăguțe persoane pe care le cunosc, și-a făcut blog! Dar cum salopeta n-a vrut și n-a vrut să o îmbrac, am împrovizat postarea asta.

Diana studiează Advertising, PR și Marketing în Anglia și din 1 august, poate adăuga și titlul de blogger pe CV. DESTRAY.UK  e locul unde o veți găsi de acum încolo, cu ținute feminine și postări ladylike, căci asta o definește cel mai bine. D. e o persoană foarte faină, mereu cu zâmbetul pe buze, optimistă și cu chef de viață. Îmi place foarte mult când mă pot înconjura de oameni la fel de entuziasmați de viață ca și mine, pentru că… unde-s doi, puterea crește. Sper să vă placă ce v-a pregătit Diana și dacă vreți să fiți la curent cu noile postări, puteți să o urmăriți și pe pagina de Facebook. V-am pupat xx

EN: Life doesn’t always go according to the plan and this post is just one example. We wanted to create a super nice post to introduce Diana’s blog to you but my stupid jumpsuit missed a button and what kind of a fashion blogger am I if I can’t pay attention to the details?! So we had to improvise. Diana has a very ladylike style and I, on the other hand, looked like Ellen DeGeneres. So, given the contrast, we thought about making a post called The Lady and the Tramp. Fair enough.

And now, that you know the story behind these photos, let me tell you more about Diana’s recently launched blog and herself. D studies Advertising, PR and Marketing in the U.K. and from the beginning of this month, she can add “blogger” on her CV. DESTRAY.UK is her new online place where she aims to inspire you with her feminine outfits and ladylike tips. D is a very warm person, always with a smile on her face. I really like being surrounded by such people, because they bring the best in me and we can be all enthusiastic together! I hope you’ll like what D has in store for us. Make sure you stay updated with her post through her Facebook page, right here! See you soon xx

IMG_0199

IMG_0201
IMG_0202

One thought on “OUTFIT // THE LADY AND THE TRAMP

  1. Pingback: The Lady and The Tramp | Destray

Comments are closed.