TRAVEL // RICORDI IN BIANCO E NERO

DSC_0093

RO: Italia (multe inimioare inserate aici).  Prima amintire pe care o am despre țara asta vine de la caseta Cuore, povestea lui Edmondo de Amicis, pe care o ascultam în fiecare seară când eram mică, înainte să adorm. Mereu mi-a plăcut țara asta, dar până anul trecut, de ziua mea, n-am avut șansa să calc în ea. Atât mi-a trebuit oricum, că de atunci nici nu m-am mai oprit! La finalul lunii iunie, am făcut o escală de o zi în drumul de la Madrid la Cluj și am apucat să descopăr mai mult din Milano, plimbându-mă din Centrale până-n Navigli, vizitând Domul iar și îndopându-mă cu gelato.

N-am postat pozele ăstea atunci fiindcă amintirea orașului îmi era prea proaspătă. Așa că m-am decis să vi le arăt acum, cu două zile înainte de a pleca din nou la drum, tot în Italia. Și de data asta rămân tot în nordul țării și mă ia cu fluturi în stomac când mă gândesc că o să văd Veneția în toată spledoarea ei! M-am și pus pe citit tot ce trebuie să știu despre nordul țării, istorie, locuri de văzut, chestii de mâncat, ș.a.m.d., dar dacă aveți și voi sfaturi și idei, chiar vă rog să mi le spuneți pe pagina de FB! O să vă țin și eu la curent cu ce mi-e dat să văd și ce ținute voi împacheta (în limita wi-fi-ului disponibil), dar până atunci vă las cu aceste ricordi in bianco e nero din luna iunie, de la Milano! Bacio xx

EN: My very first memory about Italy comes from Edmondo de Amici’s story, Cuore. It used to be my bedtime story for a long period of time when I was a kid. But it wasn’t until my 20th birthday when I could actually set foot in this beautiful part of the world. And those few days spent in Milan were enough to make me want to come back… as soon as possible. So there I was, at the end of June, walking around Navigli’s canals, posing in front of the majestic Duomo again and eating a delicious gelato.

I didn’t post these photos then, because it was too soon. I think now is the right time to have a flashback moment, as in exactly two days I am heading back to Italy. I’ll be visiting the northern part again, from Udine to Venice and Verona too, hopefully. I have butterflies in my stomach when I only think about the beautiful places that I will get to see. I already read a lot about them but if you too have some pieces of advice about what I should see, eat, drink and buy, you are more then welcomed on my Facebook page! I’ll keep you updated via Instagram and Facebook (fingers crossed for good WiFi). But till then, I leave you with these ricordi in bianco e nero from this June in Milan!

DSC_0110
DSC_0104
DSC_0125
DSC_0107
DSC_0089
DSC_0087DSC_0127
lalala

