OUTFIT // SIMPLICITY IS BLISS

IMG_0668

RO: Chiar demult nu am mai am mai purtat așa de mult negru. Mi-am promis ca vara asta să experimentez cu printurile, să le combin, să încerc culori mai vii. Dar cam degeaba… a dat mama buzna în Mango și mi-a cumpărat rochița asta (și încă una la fel și pe alb), și de atunci tot la ea mă întorc. Îmi place mult de tot că e simplă, dar nu anostă. Și nici nu are nevoie de prea multe accesorii. Mi-am pus doar cerceii pe care i-am făcut din niște ace de siguranță gigantice, sandalele argintii și nelipsita geantă de pânză cu harta Madridului, pe care o iau cu mine cam peste tot de când m-am întors. Simplitatea e mai binevenită uneori decât efortul excesiv de a ieși din anonimat. O să țin minte asta. V-am pupat și data viitoare ne vedem din roadtrip! Aveți grijă de voi! 

EN: I haven’t worn only black in such a long time. I promised myself to experiment more with color and prints this summer but I think it will be all in vain. Mom got this Mango dress for me a couple of weeks ago and ever since then, I seem to go back to wearing it. I like it because even though it is simple, it is still not dull. And you don’t need to put a bunch of accessories either. I only wore my long DIY earrings, my silver sandals and the tote back that I got in Madrid and that I’ve been wearing every two days or more since then. Simplicity is best – I’ll keep that in mind! Sending you all my kisses and see you soon from some part of Europe! Take care! xx

IMG_0662
IMG_0676
IMG_0689
IMG_0700
IMG_0684
IMG_0658
IMG_0660

Mango dress / DIY huge safety pins earrings / Benvenutti sandals / tote bag from Reina Sofia Museum Madrid [Photos by Dan Rotea]

