OUTFIT // DOLCE FAR NIENTE

IMG_0882

Buongiorno! WI-FIul italian nu e de partea mea, după cum mă așteptam. Dar nu-i bai, că acum pot să simt pe pielea mea ce înseamnă dolce far niente. Zilele trecute, după o zi de plajă la Grado, am făcut rapid niște poze mai de Doamne ajută de pus pe blog. Italia e absolut superbă, îmi vine să fac poze la fiecare colțișor și clădire și magazin și tot. Dar ne rezumăm aici la câteva poze pe plajă, cu kimonoul de la H&M și vă las să descoperiți și voi puțin din frumusețea Italiei. Eu am plecat să mă rostogolesc pe plajă de la prea multă mâncare și să mă rog de soare să mă bronzeze puțin. Bacio!

Buongiorno! Obviously, the italian wi-fi never ceases to amaze me with its lack of presence. But I don’t really mind it (other than not being capable of updating my blog) because I can taste the dolce far niente lifestyle. A few days ago, I spent a full day at the beach in Grado and took these photos, to give you a glimpse of how pretty Italy is. (and my H&M kimono, too). Hope you’ll like this country just as much as I do (as a matter of fact, I am quite in love with it already). Kisses!

IMG_0878
IMG_0875
IMG_0903
IMG_0948
IMG_0972

Bershka glasses / H&M kimono [Photos by my sister]

