OUTFIT // ¿qué estás haciendo?

IMG_2228

Bun, hai să vă mai povestesc ceva. Mi-am găsit rochița asta într-un second hand de pe Calle Atocha din Madrid, prin luna iunie. A fost dragoste la prima vedere (Diana poate confirma asta, că ea a trebuit să îndure toate “Da’ așa-i că-i faină? Așa-i că e flu-flu și perfectă pentru vară. Așa-i că trebuie să o iau? Așa-i? Așa-i?-urile din spatele perdelei cabinei de probă.) Primul meu gând când m-am văzut îmbrăcată cu ea a fost: arăt exact ca o menajeră spanioloaică! Olé! Și mi-am amintit de asta în Italia, în timp ce mama se chinuia să-mi facă pozele ăstea fără să se bage alți turiști în cadru. Și dacă stai bine să te gândești, chiar mi-am intrat în personaj. Arăt ca o menejeră spanioloaică aflată pentru prima dată în fața apararatului foto și care nu știe ce altceva să facă decât să rânjească la cameră. Așa-i? Așa-i?

PS: Dacă nu vă conving pozele ăstea, pregătiți-vă pentru partea a 2a, că mi-am luat rochița și pe roșu!

Ok, let me tell you a short story. I found this dress in a second hand store on Calle Atocha in Madrid, sometime around June. It was love at first sight and Diana can confirm that – she had to answer all my rhetorical questions such as: Does it look good on me? Should I buy it now? Is it perfect for summer? My first thought when I tried it on was: Dios mio, I look like a Spanish housemaid! And the same thought came to my mind in Italy, while taking this photos. If you look closely, I actually do think I resemble one real Spanish housemaid who stood for the first time in front of the camera and didn’t know what to do other than to put a silly smile on her face. Don’t I? PS: If these photos don’t convince you, I’ll let you take a second glance, since I bought the red version of this dress too!

IMG_2216
IMG_2230

H&M dress (thrifted) [Photos by mom]

