OUTFIT // BLOOD RED YOUTH

Eu sunt o nostalgică. Până anul ăsta, nu aveam nicio șansă să plec dintr-o călătorie fără să-mi plâng până și ultima lacrimă. Nu era pentru că nu voiam să mă întorc acasă, dar așa reacționa mintea mea când știam că trebuie să-mi fac bagajele de plecare. Pe lângă asta, am toate pozele din călătorii organizate pe zile, sortate, păstrate cu cât mai multe backup-uri posibile și revăzute (mult) prea des. Și am observat mai nou că starea asta de dor se declanșează și la melodii (cea de sus a fost sountrackul meu de drum în toată Italia) dar și la haine. Și asta nu-i de bine! Ca să ameliorez puțin simtomele ăstea, m-am hotărât să scot la plimbare hainele luate ca “suvenir” din călătorii: jacheta din Cracovia, ochelarii și plasa din Madrid, fustița pe care am purtat-o în Valencia… Mi-am adus aminte până și de videoul ăsta, făcut în roadtripul nostru din Valencia, în care am inaugurat ochelarii mei “birth control”. Mie-mi place ce-a ieșit cu ținuta asta și deși nu prea sunt eu adepta fustelor cu adidași, nu știi cum e până nu încerci! Hai că deja am fost suficient de filozoafă pe ziua de azi, ne revedem mâine! xx

I am such a nostalgic – until this year, I couldn’t imagine a departure from a far away place without crying a bit (a bit is a very polite word to use here). It wasn’t because I didn’t want to go home but this was how my mind reacted to facing routine  again. But lately, I realized that there are many other things that take me back to my memories: the smell of a perfume, a song like the one above that was my soundtrack or even clothes. And with clothes… that is a tricky part. In order to cure a bit this wanderlust, I decided to put together an outfit with the “souvenirs” that I got in my travels: the jacket from Krakow, the glasses and tote bag from Madrid and the skirt that I wore to Fallas in Valencia… which also reminded me of this video that Jess filmed there! It’s a never ending circle, grrr! I think the only cure for nostalgia is to travel again… *hopefully soon*

IMG_3028
IMG_2978
IMG_2962
IMG_2998
IMG_3033

H&M glasses / H&M Basic shirt / AGGI jacket (bought in Poland) / New Yorker skirt / Bershka sport shoes / Madrid map tote-bag from Reina Sofia Museum [Photos by Diana Andrada]

