OUTFIT // PLAY YOUR CARDS RIGHT

IMG_2453

Bună dimineața! :* Cămașa asta este, a fost și va fi una dintre piesele mele mele preferate din tot dulapul. Nici nu mai știu când am găsit-o, cred am racolat-o de printr-un secondhand și mi-a plăcut că aduce a printurile Versace. Mama zice că e cămașă de bulibașă – dar o bulibașă nu prea cred că ar purta ochelarii ăștia, așa că mă simt în siguranță momentan (deși am ezitat puțin când mi-a venit ideea să postez Hara – Nuro Shavo ca muzică de fundal). M-am abținut, totuși. Am mai purtat un tricou lejer de la Pull and Bear pe care scrie că TU ești pe lista mea cu dorințe (era fain să fi avut și o poză cu Uncle Sam pe el) și cele mai ne-sexi dar mega-comode și drăguțe și albe și comode și esențiale și-am-mai-zis-comode-?!- sandale pe care le-am găsit în Italia. Le-am mai purtat la o ținută și toată ziua m-am gândit că dacă-mi făcea cineva poză mă putea pune lejer în dicționar lângă cuvântul “neatrăgător.” Dar despre chestii de astea așa mai filozifice vorbim altă dată :) Acum vă las cu pozele și…. *click pe proprie răspundere*!

Good morning, guys! This shirt has been, still is and will be one of my favourite items in my closet. I don’t even remember when or where I got it, but I assume I stumbled upon it in a second hand store and it reminded me of the Versace prints. Mom says that it would suit a gypsy leader but I doubt he would dare to wear the glasses too. I also wore a Pull and Bear t-shirt that says that YOU ARE ON MY WISHLIST (even though I do think that an Uncle Sam picture would be more convincing) and my extra-comfy but not-at-all sexy sandals that I found in Italy. I wore these sandals with another outfit and I swear, the whole day I was thinking about how a picture of the outfit can find its place in the Oxford Dictionary, right next to the word “unattractive”. I’ll save the discussion for another time – till then, enjoy the gypsy-ish outfit and maybe even a song that goes with it, if you are strong enough to handle it! xx

IMG_2417
IMG_2412
IMG_2381IMG_2406
IMG_2438IMG_2382

H&M glasses / Pull & Bear t-shirt / thrifted shirt & jeans / no name sandals [Photos by Catalina Ciolan]

