OUTFIT // ALL BLACK EVERYTHING

IMG_3389
IMG_3405

Bună dimineața! Am avut un weekend mai tăcut aici pe blog fiindcă am mers într-o foarte-spontană călătorie în Maramureș. Dar m-am întors cum mă întorc deobicei după o doză zdravănă de aer curat, mâncare a la bunica și râs cu prietenii – cu chef de muncă și multă energie. Am profitat de vremea bună de început de septembrie și o plimbare prin Sighetul-Marmației ca să fac rapid pozele ăstea, că și așa v-am arătat doar pe Instagram că… m-am tuns! M-am tuns în 1 septembrie de fapt, ca să nu încep ultimul sfert de an fără un eveniment mai special. Dacă stau și mă gândesc, chiar niciodată nu am fost tunsă așa de scurt – nici când l-am lăsat pe vărul meu să mă radă într-o parte în clasa a-10-a, în era pre-Skrillex. Dar fiindcă la mine o tunsoare nouă înseamnă un boost mare de încredere, iar luna asta mă așteaptă multe proiecte și ore de condus… am zis că n-ar strica să am mai multă încredere în mine. Am dat și peste citatul lui Thoreau care spune: Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you’ve imagined. – așa că ăsta va fi obiectivul meu pe final de an! Sper ca deja v-ați setat obiectivele pentru toamna asta și aștept să ne vedem la bilanțul de final de an cu multe chestii pe plus! V-am pupat, ne vedem mâine! xx

Good morning! I had a quiet weekend here on the blog because of a really spontaneous decision to go to Maramures. But now I am back, with a lot of energy and inspired to start working. I took advantage of the still sunny weather and a walk through Sighetul Marmatiei to take these photos and show you my new haircut! Actually, you might have seen it on Instagram, but I didn’t get the chance to officially talk about it. I got it on the 1st of September, to celebrate the beginning of the last three months of this awesome year. As every new haircut means a lot of bonus points for my self-confidence and since this autumn is going to be a very busy one, I thought it was the right time to make a change. And on top of this boost of confidence, I also found this quote by Thoreau that says Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you’ve imagined. So that is what I’m pretty much going to do this autumn! Hope you’ll start working on ticking off the stuff you still have on your resolution list and that you’ll make the best of this last few months! Kisses and see you tomorrow xx

IMG_3378
IMG_3379

Birkenstock shoes / thrifted jeans / H&M shirt / tote bag from Reina Sofia Museum Madrid [Photos: Mircea Petrutiu]

