LIFE // I AM REALLY GOOD IN BED. I CAN SLEEP FOR HOURS.

IMG_3327

“Singurul sfat pe care eu pot să îl dau cu inima împăcată este: Dormiţi! Dormiţi, fraţilor, că somnul n-a făcut rău nimănui! Eşti trist? Culcă-te! Eşti nervos? Culcă-te! Vrei să mori? Culcă-te, poate ai noroc şi mori în somn!” Asta zice Teleșpan și cam trebuie să-i dau și eu dreptate. Mie nu-mi prea place să dorm că am impresia că ratez așa de multe lucruri… Dar vara asta chiar m-am forțat. Și să vă zic de ce, sincer. Pentru că am dat peste un articol de ăla pe care ne prefacem toți că nu le citim, de pe Elite Daily, care avea magicul titlu How to get the perfect body for this summer. Și-am dat acolo frumos peste un argument care chiar dacă nu m-a făcut bombă sexi, măcar am devenit o mini-bombă odihnită. Scris la persoana a doua singular, argumentul începea cu o întrebare cam așa: De ce nu dormi 7 ore pe noapte în vacanță? De ce? Examene și cursuri nu mai ai, cluburile sunt închise în mare parte, cu prietenii te poți vedea și când e lumină afară… Și m-a convins. Îmi pare rău de Arianna Huffington care militează pentru chestia asta de multă vreme, că n-a reușit să mă facă să adorm la fel de repede ca și articolul ăsta. Partea nasoală e că minunile țin trei zile (mă rog, trei luni în cazul ăsta) și iar începe nebunia. Așa că am profitat de weekendul la bunici ca să-l văd pe vărul meu cocoțat pe masă, încercând să încadreze toate cele trei paturi în care-mi fac deobicei “somnul de frumusețe”. Dacă mă auziți că mă plâng lunile viioare că sunt obosită, lăsați-mi un mesaj cu postarea asta, ok?

I know that sleep is so last season, I know. But still, there is not much we can do without it. While still in Spain, I stumbled upon one of those articles that we all pretend not to read on Elite Daily that had the magical “How to get the perfect body for this summer” title. And there I found one surprising argument that has never crossed my mind before: to sleep 7h / night. It is summer after all, you don’t need to attend classes, you don’t need to study all night, you can meet your friends anytime during the day… and still, why don’t you sleep enough? So, inspite of Arianna Huffington’s years of activism in this field, I was convinced to sleep all summer by this little article. And I’m glad I did so. Though I know that in less than 1 month I will be back to my hectic life, I hope I can squeeze in some good hours of sleep. I think it is really important to make a list of priorities and stick to them. But of course… it is always easier said that done.

IMG_3278anigifIMG_3270
IMG_3302

Betty Boop PJs: H&M / Sleeping mask: Ale Hop store in Madrid [Photos by Mircea Petruțiu]

