OUTFIT // OF FEMINITY AND OTHER FANCIES

IMG_4232

Să fim serioase, e mai complicat să te simți super feminină cu părul scurt ca și al meu. Vreau acum să îmi iau un tricou larg și niște blugi? Nu prea pot, că arăt ca Ellen la plimbare. Vreau să mă îmbrac cu cămașă și sacou? Altădată, că dacă nu, arăt ca și Ellen la emisiune. N-am nicio problemă cu Ellen DeGeneres, ba din contră, îi urmăresc showul și o admir enorm, dar la partea de stil vestimentar… nu prea mă caracterizează. Dar cum avem acum aceeași freză și suntem la fel de amuzante (hahaha), n-are cum să nu-mi vine în minte de fiecare dacă când mă gândesc cu ce să nu mă îmbrac. Așa că am ajuns inevitabil să-mi sortez toate rochițele și toți pantofii cu toc sau platformă și să încerc să-mi dau seama cum să le port fără ca a) să mă împiedic la fiecare 2 metri fiindcă nu am antrenament pe tocuri, b) să arăt în fiecare zi la fel sau c) să mă împiedic iar fiindcă NU AM ANTRENAMENT pe tocuri. Am început ieri cura asta de feminitate și tare cred că o să mă țină, măcar până când îmi mai crește părul. Deci brace yourself, că o să curgă cu rochițe și arme albe.  xx

Let’s face it, you can’t really feel super feminine when you have short hair – or you can, but to a certain extent. If now I feel like wearing just a loose T-shirt and a pair of baggy jeans, guess what? I will look like Ellen when she’s going for a walk. Do I want to wear a blazer and a shirt? Nu-uh, Ellen presenting the show all the way. Don’t get me wrong, I love Ellen DeGeneres and admire her a lot for her way of being but in terms of a fashion icon… she is not really my type. But since now we have similar haircuts and we are both oh-so-funny (haha,jk), it’s quite hard not to think about her when I decide what not to wear. So that led me to my closet, where my few dresses are waiting to be worn. Oh, and heels – which I don’t normally wear. But I started this “feminine diet” yesterday with this outfit and I think I might go with it until my hair grows at least 2-3 cm. So, brace yourselves! xx

IMG_4184
IMG_4185
IMG_4206
IMG_4177
IMG_4233
IMG_4200

Thrifted dress / GEOX wedges / thrifted bag / gifted earrings from Victoria & Albert museum’s shop [Photos: Diana Andrada]

