COLLABORATION // ALL THOSE COLORS @ MAC COSMETICS

IMG_3967

Sunt puține lucrurile pe care, dacă le faci zilnic, nu te plictisești la un moment dat de ele. Din fericire pentru multe dintre noi, machiajul se numără printre ele. Oricât de somnoroasă, plictisită sau pe fugă aș fi, tot găsesc câteva minute să mă pun la punct cu puțin fond de ten și rimel. Mie-mi place să mă machiez nu pentru că nu m-aș simți confortabil fără niciun strop de machiaj, ci pentru că pot să-mi pun în evidență lucrurile care-mi plac și să mai ascund sau atenuez defectele. Și dacă prin asta mă alimentez cu încă puțină încredere în mine, nu văd de ce aș renunța la ritualul zilnic.

Dar ca să ajungi să obții un machiaj cu adevărat bun, care să te pună în valoare, trebuie să știi ce produse să foloseși și cum. MAC Cosmetics este un brand care mie îmi place de muuultă vreme, cu mult înainte să își deschidă magazin și la noi (în Cluj, în Iulius Mall, la parter). Sora mea era înnebunită după produsele lor în perioada în care urmărea zeci de beauty vloggeri și inevitabil, m-am molipsit și eu. Așa că vă dați seama ce încântată am fost când fetele de la MAC România m-au invitat să testez colecția Moody Blooms! Am avut parte de o sesiune de makeup și educativă și distractivă, că doar asta se poate întâmpla dacă mă pui pe mine și pe Loredana Lupea (MUA MAC) laolaltă. Hai să o luăm pas cu pas și să vă povestesc despre transformarea mea – că altfel nu o pot numi!

There are few daily activities that don’t end up making you super bored. Luckly, makeup is one of those few activities. Regardless of how sleepy or in a hurry I might be, I can still find time to apply a bit of foundation and mascara. I do use makeup almost everyday not because I don’t feel comfortable in my own skin but because I see it as a very useful tool to enhance my favorite physical features and diminish the flaws. And if this gives me extra confidence in myself, then why the hell not?!

But in order to get a really flattering makeup you need to use the right products. MAC Cosmetics has been one of my favorite cosmetic brands way before they opened a store in my hometown. So you can imagine my excitement when they e-mailed me and invited me over for a makeup session with products from their newest collection Moody Blooms. I had a lot of fun with Loredana Lupea, a lovely hardworking young MUA with a lot of energy and who dreams big!

IMG_3883
IMG_3879
IMG_4055
IMG_3952

Eu am fost ca un copil în timp ce Loredana mă machia: de la întrebări despre cum se folosește asta și cealaltă, cum să aleg fondul de ten, ce trebuie să fac casă dureze mai mult machiajul până la discuții despre haine și pantofi, nu ne-a oprit nimeni până când nu am rămas eu cam fără cuvinte când m-am văzut în oglindă. Nu prea sunt genul care să experimenteze acasă cu machiajul, așa că atunci când m-am văzut cu alte culori decât clasicul negru, nu m-am prea recunoscut :)

I behaved exactly like a child during the makeup session: I asked about everything I touched, I was curious to find our more about all the MAC products and how to use it. I usually don’t go to far in terms of makeup, a black eyeliner and maybe a bit of nude colors… So imagine my surprise when I saw myself in the mirror and looked like this:

IMG_3930
IMG_3929
IMG_3940anigif2
IMG_3975

Mi-a plăcut foarte mult cum m-a machiat Loredana și chiar mi-a deschis apetitul pentru experimentat cu culorile. M-am și dus acasă cu niște suveniruri de la MAC, din colecția Moody Blooms, așa că nu mai am scuze să rămân doar la eyelinerul negru. Hai că vă mai arăt puțin din universul super colorat din magazinul MAC Cluj, că nu pot să țin atâta frumusețe doar pentru mine!

I really like how this greenish makeup suits me! I also got some goodies from the Moody Blooms collection which I can’t wait to try and see how can I experiment more with color. Let me show you a bit more from the colorful universe inside the MAC store!

IMG_3995
IMG_4007
IMG_4008
IMG_4012
IMG_4013anigif3

Vă mulțumesc mult Livia și Bianca pentru invitație,  Loredana pentru machiaj și lecția de makeup și Diana pentru poze și răbdare. Mi-a plăcut foarte mult experiența și atmosfera din magazinul MAC CLUJ – și eu sincer, rar sunt complet satisfăcută de serviciile din magazinele de cosmetice de la noi. Promit să mă țin de cuvânt și să încerc și eu acasă să refac ce m-a învățat Lore. Dar până una alta, vă invit și pe voi să dați o fugă până la Iulius Mall ca să vă aprovizionați cu un boost de încredere sub formă de ruj sau fard ca să începeți săptămâna în forță! V-am pupat! ^_^

Thank you very much Livia and Bianca for the invitaion, Loredana for the makeup and good vibes and Diana for photos and patience. I enjoyed this experience a lot and the atmosphere in the store! Hope we’ll get to work more together! xx

aaa

