OUTFIT // READ ALL ABOUT IT

IMG_4313

“I recall, so many never ever thought you’d make it
So sad they were mistaken, the joy they tried to take it
Mama said that “The best thing you can do and be is you
This world ain’t got but one, so give credit where it is due”

Ascult piesa Black Unicorn de la 2 Chainz feat. Chrisette Michele & Sunni Patterson pe repeat de vreo zece zile, de când s-au lansat căștile Powerbeats2 Wireless by Dre și am găsit piesa în reclama asta. Partea lui Sunni Patterson mi se pare genială și m-am gândit că ar fi potrivit să încep postarea de azi cu ea. Dacă urmăriți celălalt proiect al meu și al Cătălinei, adică site-ul www.ide3a.ro, înseamnă că ați aflat deja despre colaborarea noastră cu Decât o Revistă. Dacă nu, vă spun eu! La invitația Laviniei Gliga, editor senior, am acordat un mic interviu în care am povestit despre videoul acesta. Fiindcă cei de la revistă voiau să acopere cât mai multe aspecte ale Clujului în noul număr, lumea creativă a modei nu era de ocolit. Așa că am invitat șapte oameni super, care acum profesează ca designeri vestimentari, designeri industriali, stiliști sau care încă sunt la început de drum și i-am rugat să ne împărășească părerile lor despre comunitatea modei din Cluj, întâlnirea cu piața muncii și atmosfera de la Universitatea de Artă și Design. Ce ne-au răspuns puteți citi la pagina 86 sau auzi la noi pe site.

Pentru mine, să-mi văd numele scris într-una dintre revistele mele preferate și să lucrez cu oameni pe care îi admiram de multă vreme, e o mare realizare personală. Mi s-a dovedit sau mi-am dovedit încă o dată că faza cu “good things come to those who wait” e valabilă doar în 10% din cazuri – în toate celălalte trebuie să te ridici din pat și să te pui pe treabă, să muncești mult și să fii de neclintit în drumul tău dacă știi că asta vrei să faci cu adevărat. Așa că “good things come to those who hustle!” xx

I’ve been listening to Black Unicorn de la 2 Chainz feat. Chrisette Michele & Sunni Patterson in heavy rotation for the last ten days – that is ever since I found the song in the newest commercial for the Powerbeats2 Wireless by Dre. The part by Sunni Patterson in the beginning is glorious and I thought it would be appropriate to start the post with it. If you are familiar with our other project (mine and Catalina’s), the www.ide3a.ro that is, you already know about our collaboration with Decât o Revistă magazine. If not, I’d like to tell you more, but the whole thing is in Romanian and if you are Romanian and like to read in English, I recommend you switch to my other text. Anyway, the whole idea is that seeing my name in one of my favorite magazine in the country and working with people whom I admire is a great personal achievement. And it is the proof that the idea that “Good things come to those who wait” can be applied only in 10% of the cases – in all the others you need to get up in the morning and start working your ass off and to follow your path if you know that this is what you want to do. So, remember that good things come to those who hustle! xx


IMG_4332IMG_4354
IMG_4316
IMG_4317
IMG_4322IMG_4305
IMG_4299anigif

Bershka heels / Vero Moda jeans / no name white T-shirt / H&M parka / Meli Melo earrings [photos by Cătălina Ciolan]

