OUTFIT // YOU PUT THE CORE IN NORMCORE

IMG_4549

Ca să nu fim ipocrite, trebuie să recunoaștem că din când în când avem nevoie de acele zile în care să ne îmbrăcăm simplu. O pereche de blugi, niște papuci comozi, un jerseu aruncat în fugă și o geantă care să ne cuprindă strictul necesar. De ceva vreme îmi place cum ce numeam eu până acum “îmbrăcat simplu” a primit o denumire sofisticată și niște repere de bază. Pe scurt, normcore. Dacă ați intrat pe blog de mai demult și v-ați familiarizat cu stilul meu, cred că v-ați prins că nu prea urmez trendurile. Adică îmi place să le cunosc și să fac pariuri cu mine despre ce-o să prindă și pe la noi dar în general trebuie să mă cucerească din prima ca să vreau să le adopt și eu. Însă nebunia cu normcore mi-a intrat pe sub piele în vara asta și cred că o să mă mai joc cu ea până vara viitoare. Dacă vreți să aflați mai multe despre ce presupune acest stil, vă recomand articolulul scris de Liana Martin de pe Clotier. Eu una vă las cu pozele ăsta, vă doresc o duminică super și ne auzim săptămâna viitoare cu mai multe lucruri faine, printre care și un giveaway drăguț! xx

Let’s face it – we all have our days when we really don’t want to wear anything fancy. Our favourite pair of jeans, comfy shoes, a loose cardigan on top and a medium size bag is all we need. What I used to call “a simple outfit” has lately come together under the name of normcore. If you have been following my blog for a couple of weeks at least, you can easily notice that I don’t usually follow trends. I mean, I like knowing them and making little bets in my head, trying to guess which will be adopted by my Romanian fellows. But I really need a bit more in order to make them part of my wardrobe right away. Well, normcore had that X element that made me want to switch to simple outfits. I started experiencing with it at the beginning of the summer, mostly during my trips, but now I finally got to write about it here. I hope you’ll like the pics, taken by my wonderful friend Ana and I wish you a great Sunday! Stay tuned though because we’re having a great giveaway next week! xx

IMG_4567

IMG_4546

IMG_4579

IMG_4610

IMG_4622

IMG_4595

IMG_4615

anigif

Vero Moda jeans / Birkenstock shoes / CAbi long cardigan / Vero Moda shirt / dad’s old bag / [photos by Ana Maria Pop]

