LIFE // BONJOUR, PARIS FASHION WEEK!

8280738398_ca72df8ba5_b

Când m-am apucat eu de jucat cu blogul, adică acum muuultă vreme, nu mi-aș fi închipuit niciodată că voi ajunge să scriu această postare, de la Paris Fashion Week! Da, ați citit bine, am ajuns cu chiu cu vai și eu pe aici, iar pentru prima oară de când călătoresc am vrut să țin secretă destinația până când am ajuns acolo. Acum că am ajuns și m-am instalat deja, aș vrea să împărtășesc cu voi cum se desfășoară pentru mine o zi la Săptămâna Modei în superba capitală a Franței. Sper să vă placă ce am pregătit pentru voi!

Hi guys! When I first started blogging (and that was a loong time ago), I have never imagined that I’ll get to write this post, from Paris Fashion Week! Yes, exactly, I made it to PFW! And if you followed me long enough, I know that I always like to disclose my future travel destinations, ask for recommendations and all sort of things but this time I wanted to keep it a secret. Till now! Now that I am here, I really want to share with you how a day at PFW looks like. I hope you’ll enjoy it!

__________________________________________________________________________________

1. Mă trezesc de dimineață în patul meu confortabil dintr-un boutique hotel care e decorat atât de prietenos încât mă simt ca acasă! În timpul fashion weekului e greu să te mai gândești la somn, dar eu încerc să dorm 7 ore pe noapte ca să am energia necesară pentru următoarea zi.

I wake up in my comfortable bed in a Parisian boutique hotel. The room is so nicely decorated, it reminds me of home. During Fashion Week is hard to think about sleeping but I do try to sleep at least 7 hours / night in order to be full of energy the next day.

anigif-wakeup

2. Beau un green juice de dimineață ca să îmi asigur necesarul de vitamine pentru întreaga zi. Cei de la hotel mi-au pregătit această delicatesă într-o cană tematică, inscripționată cu cele mai frumoase locuri de văzut în Paris (dar despre acestea vă spun puțin mai târziu!).

I drink a cup of green juice in the morning to get all the needed vitamins! The hotel staff kindly prepared one for me in this lovely cup, that has all the best places in Paris written on it (but I’ll tell you more about these places during the day).

anigif-cafea

3. Un mic dejun pe gustul meu e esențial! În prima dimineață la Paris am optat pentru ceva mai tradițonal, ca să mă simt ca acasă. Am comandat pain avec zacusca et un peu du busuioc – très délicieux! În timp ce iau micul dejun, verific feedul de Instagram ca să știu și eu ce mai e nou prin lume și mă asigur că mi-am cumpărat bilet de metro ca să ajung la timp la showuri!

I ordered pain avec zacusca et un peu du busuioc which is one of my favourite dishes and it is also très délicieux! During breakfast I always check the Instagram feed and I make sure I have all the things needed (metro ticket, phone charger) to get going.

anigif-zacusca

4. E timpul să mă îmbrac pentru primul show al zilei! Fiindcă încă nu am avut șansa să mă plimb pe străzile Parisului să văd cam care sunt tendințele, m-am gândit să merg la sigur cu ceva sporty chic! O bluză xxl cu un joc de volume foarte interesant și evident, o pereche de ochelari de soare ca să mă protejeze de blițurile fotografilor.

Now I need to get dressed for the first show of the day! Because I didn’t get the chance to go out yet and see what people are actually wearing at #PFW, I will go for sporty chic. I put on a XXL blouse and obviously, a pair of glasses and I’m ready to rock this city!

anigif-imbracat

5. Bon! După o plimbare cu metroul parizan, am ajuns și la primul show! După ce mi-am găsit locul, m-am făcut confortabilă și am așteptat să înceapă.

Bon! After a long ride with the metro, I finally get to the first show. After I found my place, I wait quietly for the show to start.

anigif-laptop

6. Genial show! Locația a fost atât de bine aleasă și m-am simțit atât de bine primită, de parcă aș fi fost la mine acasă. Iar hainele… superbe! Aștept să ajung acasă ca să prelucrez puțin pozele și să vă arăt și vouă – nu aș vrea să stric de pe acum surpriza.

Awesome show! The location was so well chosen – so comfy and friendly. And the clothes, damn! I will save that for later because I want to edit a bit the photos and not ruin the surprise right now!
anigif-show2

7. După show, m-am gândit să profit de vremea frumoasă de septembrie și să fac o plimbare prin centrul Parisului. Am bifat bineînțeles Turnul Eiffel, Centre Pompidou (doar din exterior, nu am avut atât de mult timp la dispoziție încât să-l și vizitez) și catedrala Notre-Dame de Paris!

After the show, I want to take advantage of the lovely Parisian weather and take a walk in the center of the city. I ticked off my list The Eiffel Tower, Centre Pompidou and the gorgeous Notre-Dame de Paris cathedral!

anigif-pages

8. N-am apucat să mă plimb foarte mult – a trebuit să fug rapid fiindcă riscam să întârziu la următorul show. Din păcate am mers îmbrăcată tot în aceeași ținută – deobicei mă schimb de 2-3 ori pe zi, pentru că oricum nu am altceva mai bun de făcut.

Unfortunately, I had to run back to the next show. I wore the same outfit even if, usually, I change 2 or even 3 times a day.

anigif-show1

9. După cum e obiceiul la fiecare săptămână a modei, seara se încheie cu câte un party dat de vreo casă de modă sau cu o lansare de… orice. M-am echipat și eu (de data aceasta mi-am schimbat ținuta!) și am mers să mă petrec alături de o mulțime de alți fashion people veniți din toate părțile lumii la Paris! După cum vedeți, o zi la Săptămâna Modei e obositoare și destul de complicată, dar eu zic că merită să vii să vezi cu ochii tăi! Bisous, ne vedem acasă!

Each night at fashion week ends with a wild party! I put on some new clothes and head to the party to meet a bunch of strangers from all over the world, reunited in Paris for the love of fashion! As you can see, a day at PFW is quite tiring and complicated, but I think it is worth it! Bisous, see you at home xx
anigif=party

PS: Pentru cei care nu s-au prins deja, această postare este un pamflet și trebuie tratată ca atare. Fiindcă momentan nu văd ce aș avea de căutat la Paris Fashion Week și nici nu-mi permit încă să mă lăfăi pe acolo, livestreamingul este salvarea mea. Iar momentan, chiar așa se desfășoară o zi pentru mine când e fashion week (bine, așa se desfășoară o oră din zi, dacă am norocul să am puțin timp liber și să prind showurile live). Sincer, vă invit să faceți la fel: îmbrăcați-vă în haina sport preferată, faceți-vă un cuibușor în pat și apăsați click! Bucurați-vă de tehnologie și de experiența pe care acceasta o oferă, măcar până în momentul când veți avea invitație și veți putea vedea showurile live! Bisous, ne vedem la Fashion Week (când va să fie!)

PS: For those of you who didn’t catch the drift, this post is a joke. Since I don’t see myself at Fashion Week anytime soon, livestreaming is my saving angel! And for the moment, this is how my typical real life day at PFW looks like (well, an hour to be more precise since I am busy with work and stuff and rarely do I actually get a full day off to watch the shows). I honestly recommend you to do the same: create a nice corner in your room, wear your favourite cosy clothes and watch the livestreaming of the shows – enjoy the awesome experience the technology offers you, at least until you’ll be invited to see the shows live. Bisous, see you at Fashion Week (someday!)

Mulțumesc Ana pentru poze și susținerea morală!

