OUTFIT // (I DON’T HAVE) MONEY ON MY MIND

anigif

A ÎNCEPUT NEBUNIA – sau nebuniile chiar: ultimul an de facultate, “jobul” part-time la Epic Studio, colaborările cu proiectul nostru Ideea 3, etc, etc. Știam că o să fie un an mai complicat, dar nu credeam că o să mă ia pe sus în halul ăsta chiar din prima săptămână. Mi-am amintit că weekendul trecut, după câteva pahare bune de vin, stăteam și filozofam în tăcere în timp ce mă uitam la oameni dansând de mama focului la nunta din Maramureș.

Mă gândeam că mișto ar fi fost dacă m-aș fi născut într-adevăr în Bârsana, să fi dus și eu viața asta normală de om de la sat, unde mie mi se pare că lumea chiar înțelege ce înseamnă Carpe Diem. Adică oamenii ăștia știu exact când trebuie să muncească și muncesc mult de tot dar și când trebuie să se petreacă… delir pe pământ! Și nu se prea complică ei cu aspirații de mastere pe la Londra și zile pline de dimineața până seara așa cum fac eu. Nici bine nu m-am întors la Cluj, că am început deja să verific e-mailul în timp ce scriam un articol pe blog și îmi printam orarul pentru noul semestru, în timp ce mă gândeam cu ce să mă îmbrac mâine. Dar apoi mi-am amintit că ce-i făcut de mâna omului se numește lucru manual și că eu mi-am “complicat” viața pentru că am simțit nevoia să fac mai mult și să nu rămân la același nivel.

Și cu toate că în postarea de azi port o ditamai eșarfa cu o bancnotă de 100$, atitudinea mea este 100% Sam Smith cu I don’t have money on my mind, I do it for the love… PS: Dacă anul ăsta se va mai întâmpla să mă plâng de una alta, dați-mi în cap cu postarea asta, vă rog!

Back to the hectic lifestyle everyone! I knew this final year is going to be quite nerve-wracking but I didn’t expect to feel so exhausted after only one week of Uni. Well, it is not about the classes, but they add up to everything that I planned on doing before: working on my MA application, completing all the collaboration that we have with the IDE3A project, keeping my part time job and so on. But when I stay and think about how complicated I made my life, I realize that I want it to be like this – I want to have a bunch of things to do in my 20s, to fail and try again, to learn from my mistakes and carry on. Of course it would have been easier to just go to Uni, then back home home, watch some movies and go out with friends but by following this beaten path I already know how I’ll end up. And I know I don’t want that. And at the end of the day, my attitude is 100% Sam Smith-ish: I don’t have money on my mind, money on my mind… I do it for the LOVE!

IMG_5745

IMG_5721 IMG_5764 IMG_5770 IMG_5723 IMG_5699 IMG_5777

Tom Tailor trench coat / Nike sneakers / H&M sweatshirt / H&M glasses / Converse backpack / New Yorker scarf [Photos by Cătălina Ciolan]

