CONTEST // TiMAF interADdictive

10710921_768489586548746_4293634079870771143_n

Hello! Că vorbesc mult, știți. Că îmi plac chestiile creative, știți. Dar tot nu am apucat să vă spun multe lucruri despre mine, aici, pe blog. De exemplu, nu v-am spus că am dat cu banul când m-am înscris la facultate pentru că nu am putut să decid între jurnalism și publicitate. Nu v-am spus nici că pe contul meu de Youtube am n+1 playlisturi private numite: Awesome advertising, AdStories, AdPeople, Music from ads, etc. Pe scurt, nu v-am spus sau arătat ce mult îmi place publicitatea. Dar datorită TiMAF, am ocazia să vă povestesc puțin de asta și, chiar mai bine decât atât, să vă fac un cadou!

Între 10-12 octombrie, în cadrul INTERADdICTIVE experți în domeniul publicității precum Teo Migdalovici, Ionuț Munteanu și Alex Ursa vor susține workshop-uri care urmăresc pregătirea atât a tinerilor cât și a specialiștilor în domeniul publicitar, vor avea loc două competiții și o gală unde publicitatea va fi abordată într-un mod neconvențional. Programul complet îl găsiți AICI. Ce e super-super-super la acest eveniment este competiția de briefuri la care puteți participa și care are ca premiu o bursă la The Alternative School for Creative Thinking! Mie mi se pare o oportunitate care nu ar trebui ratată, atât de către studenții de la comunicare cât și de cei care sunt doar pur și simplu fascinați de publicitate (aici mă încadrez și eu). Așadar, without further ado…

OFER O INVITAȚIE LA EVENIMENTUL INTERAdDICTIVE CELUI/CELEI* CARE ÎMI POSTEAZĂ PE FACEBOOK, ADICĂ AICI, RECLAMA LUI PREFERATĂ! Voi alege drept câștigătoare reclama care m-a impresionat cel mai tare. O să anunț câștigătorul mâine, 9 octombrie 2014, la ora 17:00, pe pagina de Facebook a blogului. Invitația o veți primi la intrarea la eveniment.

*Trebuie să vă aflați în Cluj-Napoca pe perioada evenimentului ca să participați, evident.

PS: Ca să știți cam ce fel de reclame mi-au rămas în minte (și implicit în playlisturile de Youtube), vreau să împărtășesc cu voi câteva dintre preferatele mele, lansate în perioada august-octombrie! Enjoy și mult succes! xx







