GIVEAWAY // A STROKE OF LUCK

IMG_6066 IMG_6082

IMG_6122

Buuuun, a venit timpul pentru giveawayul promis! Dar înainte de asta, vreau să vă povestesc ceva. Eu mă consider o persoană foooarte norocoasă. Cred că am avut mereu un înger păzitor lângă mine în locul și la momentul potrivit și sunt foarte recunoscătoare pentru asta. Dar mai știu și că o bună parte din noroc mi l-am făcut cu mâna mea – fie pentru că am ieșit din zona mea de confort și am experimentat lucruri noi sau m-am trezit cu noaptea în cap și am muncit până târziu. Iar din când în când îmi place să “ajut” puțin mai mult norocul ăsta să rămână în viața mea. Și aici intră în poveste giveawayul de azi!

Beatrice Crancu este mintea din spatele accesorilor de mai sus. Mi-a scris cu ceva timp în urmă pe Facebook în vederea unei colaborări și când am intrat să-i vizitez websiteul, am început să zâmbesc larg. De când sunt mică sunt fascinată de pietrele semiprețioase și cristalele naturale și încă îmi aduc perfect aminte vizita la Muzeul de Mineralogie din Baia Mare de când aveam vreo 12 ani. Îmi place să cred în proprietățile lor și să le port cu mine când simt că aș avea nevoie de puțin ajutor în plus. Și mă bucur mult că pot acum să le împart și cu voi! Împreună cu Beatrice, VOM ACORDA DOUĂ PREMII: DOUĂ BRĂȚĂRI CU PIETRE SEMIPREȚIOASE (MODELELE LE GĂSIȚI AICI)!

REGULILE GIVEAWAYULUI:

De fapt am o singură regulă! Vreau foarte mult să văd cum ați incorpora premiul în viața voastră. Așa că, m-am gândit să duc concursul pe Instagram! Ca să câștigați una din cele două brățări, vă invit să faceți o poză la încheietura voastră, purtând brățările preferate sau cele pe care nu le dați niciodată jos (exemplu de poze: așa, așa sau așa). O postați pur și simplu pe Instagram, puneți ce descriere vreți voi iar la final adăugați @iuliaromana și #ljjgiveaway!

Giveawayul se adresează doar persoanelor cu domiciliul în România și puteți participa la el până în data de 31 octombrie, ora 23:59.Voi alege câștigătorul dintr-un bol mare cu bilețele cu numele vostru de pe Instagram. Sunteți pregătite?!

 Și acum să vă povestesc puțin despre ce bunătăți mi-a trimis Beatrice:

IMG_6056

Lanțul Ashtar (pe care-l găsiți aici) cu jasp roșu. Jaspul roșu este o importantă piatră de protecție și are un efect benefic asupra karmei umane.

IMG_6097

Brățara Sodalit (o găsiți și puteți câștiga aici). Sodalitul e piatra semiprețioasă a curajului și a comunicării. Aduce echilibru mental, concentrare și dinamism și reduce anexietatea și agitația emoțională.

IMG_6127

Brățară Turmalină neagră (o găsiți și o puteți câștiga aici). Turmalina neagră stimulează sistemul imunitar și aduce un plus de vitalitate. E un bun scut împotriva negativității.

MULT SUCCES ȘI VĂ AȘTEPT PE INSTAGRAM!

